maandag 7 oktober 2013

Geen tijd

Nu ik voltijds aan het werk ben, is het heel lastig nog tijd voor mezelf vrij te maken. En natuurlijk ook voor mijn blog. Ook heb ik altijd hele lastige uren. Altijd tot laat werken. Dwz tegen 9 u of 10 u thuis. Dan soms nog snel iets eten en tv kijken, en nadien naar bed om vervolgens op te staan en terug naar mijn werk te vertrekken. Maar gisterenavond was het toch een beetje feest voor mij, omdat ik dit hele weekend thuis ben. Dus nog eens lekker kunnen genieten van mijn vrije tijd. Sebiet een lekker doucheke en nadien wat ontbijten, dan nog eventjes langs de Bib om een gezellig boek te gaan halen,( of boeken ) en ook nog een filmpje. En dan nog eventjes langs de stoffenzaak, en dan terugwaarts naar huis om mezelf met mijn handwerkjes bezig te kunnen houden. En het leuke is, dat ik weet dat er morgen nog een mooie dag op me wacht.                                                Groetjes isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten