maandag 7 oktober 2013

!!!!!! AANDACHT !!!!!!! ER KOMEN WEER NIEUWE BERICHTJES OP 'ISABELLE IN DROMENLAND' !!!!

Na een aantal maanden heb ik toch besloten, om terug verder te gaan met mijn blog 'isabelle in dromenland'.
De reden dat ik deze blog eventjes heb stilgelegd kwam door het feit dat ik nu terug gezellig bij mijn ouders inwoon en nog een aantal andere redenen.
Maar het belangrijkste van al is, dat ik me heel goed voel bij het aantal beslissingen die ik heb genomen.
Uiteindelijk had ik een paar maand een andere blog opgestart, maar ik kon deze blog niet missen en heb dus besloten om met deze blog verder te gaan.

Dus vanaf vandaag zullen er weer vele berichtjes op deze blog aanwezig zijn :-)
Ik kan al niet meer wachten om iedereen mijn creatieve bezigheden te laten zien.

In ieder geval, er komen terug nieuwe berichten op 'isabelle in dromenland' en er zullen nog hele vele volgen....

Groetjes isabelle
x x x
 xxx
  x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten