woensdag 10 juli 2013

Uren Borduren ...

6 juni werd ik 23.
Als cadeau van quiltvriendin chrisje ongena, had ik een cadeaubon gekregen van naald en draad in schoten.
Hier was ik super blij mee !!!!
Altijd kei leuk om in een hobbywinkeltje te gaan neuzen en iets leuks uit te mogen kiezen.
Ik was onderweg naar de winkel met in het gedacht weer mooie nieuwe leuke stofjes te gaan halen, maar uiteindelijk ben ik buiten gekomen met een DMC DECO borduurlapje dat ik zo mooi vond!

Met heel veel dank aan chrisje ongena <3


Al hetgene dat ik al geborduurd heb, is al ingekleurd op het bladje hieronder.


Hieronder is mijn supermooie zakje van cath kidston dat ik uit engeland had meegenomen.








WHIEEEEE Lekker gezellig voor de tv met mijn borduurlapje.



1 opmerking:

  1. mooi hé en héél plezant om te doen!!! Je bent al goed opgeschoten ;-) Ik ben d'r aan 2 tegelijk bezig maar het schiet niet goed op momenteel met m'n oogpijn :-( ben al ongeduldig aan het worden...
    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen