donderdag 25 april 2013

Warm weertje


Gisteren was mijn dag niet gelopen zoals gepland.
Gisteren namiddag moest ik beginnen werken, dus had ik daarvoor nog tijd om mijn tuinset buiten te zetten.
Zodat ik vandaag gezellig in het zonnetje met mijn lapjes kon zitten genieten.

Ik stond gisteren dus lekker ontspannen, goed geslapen op, en de huisbaas was in de kelder bezig en had gelijk de deur toegeplakt. ( Schilderwerken aan de gang )
Dus ben ik maar gezellig naar mijn mama-tje toegereden, en had al mijn handwerkspulletjes bij.
Nu ik vandaag mijn tuinsetje heb kunnen zetten, kom ik tot de conclusie dat al mijn quiltspulletjes en al mijn gerief nog bij mijn mama-tje staan.
Dus heb ik lekker genoten van het zonnetje met een boekje...........
TOT.............
De katten van de buren buiten kwamen.
En op de tafel springen, en op de auto springen, naar binnen glippen.............
ik heb dus totaal niet kunnen genieten van mijn namiddagje in de zon.
Hopelijk is het morgen een beter dagje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten