woensdag 12 december 2012

Ik zit hier weer gezellig in mijn dromenland


Mijn sunbonnete sue kerstquiltje is nog maar net af, en moet natuurlijk al aan iets nieuws beginnen!
Mijn volgend ideetje is een kerstkussentje. Een heel simpel kerstquiltkussentje, van allemaal vierkantjes van 5 op 5 cm.
Met natuurlijk de super mooie stofjes van lynette anderson, de kerstcollecie.



Hier ben ik bezig met een malletje al de vierkantjes uit te tekenen.
Al de mooie stofjes op een hoopje.
Dit is een minpuntje van Isabelle.


 Alle stofjes zijn uitgesneden.

 Eerst wilde ik een heel groot kussen maken voor op bed. Maar ben van gedachte veranderd, en maak er gezellig 2 voor in de zetel in de living. Dan kan ik er nog meer van genieten. In de slaapkamer zijn mijn oogjes toch bijna altijd toe :-)

 Dit is dus het kleinere formaat, en dit worden dan twee kussentjes.

Hier heb ik alles al genummerd, zodat ik als ik moet beginnen te naaien nog weet welk stofje waar moet.

1 opmerking:

  1. wat een mooie stofjes dit worden zeker mooie kussentjes die kerstman vind ik leuk en het huisje ,ik moet zeker met u eens gaan winkelen om stofjes te kopen; knuffel OMA

    BeantwoordenVerwijderen