zondag 2 december 2012

Een echte aanrader !!!!


Dit is mijn laatste berichtje op deze mooie avond.
Net heb ik mijn sunbonette sue kerstquilt helemaal doorquilt en er schattige kerstbelletjes aangehangen.
Nu is het tijd om mijn dag af te sluiten, met een gezellig kerstboek die ik van mijn oma leen.
De eerste bladzijdes geven al de gezellige sfeer van kerst!
Ik ben nooit iemand geweest die van lezen hield, en heb denk ik nog maar 5 boeken echt echt uitgelezen ( in het totaal ).
Ik zit al bijna in de helft van het boek, en ben nog altijd helemaal mee op in het verhaal.

Schrijfster Jennifer Chiaverini heeft nog verschillende quilt-romans geschreven:

- De kerstquilt













- De vriendschapsquilt









- De doorgeefquilt










- De quiltclub









- Het geheim van de quilters






2 opmerkingen:

  1. Ja leuke boeken hé, ik heb ze allemaal gelezen en ik vind het kerstboek de minst leuke, dus dat beloofd voor de volgende. groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooo omai ja !!!!
      Ja de kerstquilt vind ik al zoooo een gezellig boek
      Dus dan zal ik ZEKER van de andere boeken ook kunnen genieten :-)
      JEEEEEJ

      Verwijderen