zaterdag 24 november 2012

Toch een beetje zomer...



De zomerse Tildaquilt


Tilda is toch één van mijn lievelingscollecties in de stoffenwereld! (buiten die van Lynette Anderson meegerekend)
Tilda vind ik het mooist in haar zomercollecties, en Lynette Anderson vind ik het mooist in de wintercollectie. :-)




















Toch is het hier altijd een beetje zomer, als ik mijn Tildaquilt nog een vast heb.
Al die mooie bloemetjes, en leuke kleurtjes van Tilda maken mijn dagen altijd vrolijk en fleurig.
Hier heb ik een grote quilt die nog afgewerkt moet worden. De vierkantjes zijn al allemaal aan elkaar gezet, met de tussenvulling en achterkant vormen deze dan al een echte quilt. Die éne schuine kant heb ik al mooi doorquilt, nu moet de andere kant nog helemaal gebeuren. Hier kan je al zien dat ik al drie rijtjes helemaal klaar heb, en geeft natuurlijk het leuke gewenste resultaat.
Nu moet ik dus nog de tijd vinden om deze helemaal door te kunnen quilten, en deze dan ook helemaal mooi af te werken.

Nu ben ik toch nog aan het twijfelen of ik de afmaak ook in een tildastof zou afmaken, of dat ik deze toch maar met een rustige effen kleur zou doen.


De afmaak van deze quilt laat wel een beetje op zich wachten.
Het belangrijkste vind ik nu toch wel het afmaken van mijn kerstprojectjes. Als deze allemaal klaar zijn ga ik zeker deze zomerse Tildaquilt afmaken, en hopelijk zal het niet al te lang meer duren.



Groetjes Isabelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten