zaterdag 10 november 2012

Eerste berichtje

Isabelle is mijn naam, en hierbij zal ik vanaf nu elke week een paar artikeltjes op het internet slaan.
Quilten is mijn passie, haken en breien een beetje een flop. Maar toch zal ik moeite doen om het op iets te laten lijken, ik doe niet mee aan een winterstop!
Ik ben bezig met vele projecten tegelijk. Sunbonnet sue komt er aan te pas, als dit het alleen maar was, maar ook mijn mooie mini kerstboompjes, hier is er al eentje van af!
Het fototje zal ik hier onder plaatsen, zodat er al misschien iemand een reactie op kan kaatsen.

Nu is mijn quiltverhaaltje gedaan, en zal heel snel terug een echt artikeltje op internet slaan.

Groetjes Isabelle 


5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kerstboompje, zo één wil onze oma ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Isabelle, leuk hé bloggen! Veel plezier ermee,groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci!!! ben super blij met mijn blog :-) hopelijk snel tot binnenkort. x x x

      Verwijderen
  3. heeey meid!! Kei leuke blog !! ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen