zaterdag 4 april 2020

babytijd

Nu we allemaal moeten thuisblijven zijn er veel mensen die zich vervelen en ineens tijd te veel hebben. Mijn dagen zijn nog altijd te kort...
Met een baby erbij ben ik elke dag in de weer met het maken van verse babypapjes, babybadjes, babypampertjes, babyspeeluurtjes maar uiteindelijk zijn er ook de babyslaapjes... en die babyslaapjes zijn dan ideaal in te vullen met handwerkjes. 
Toen we nog werken moesten leek het me allemaal iets rustiger om mama te zijn. Ik ging werken en bracht haar naar de onthaalmama en ik moest eventjes aan niets anders denken en enkel bezig zijn met mijn bezigheid op mijn werk. Nu dit allemaal wegvalt is het al wekenlang enkel babytijd, van 's morgens tot 's avonds. 
Versta met niet verkeerd, ik vind babytijd iets super leuk waar ik elke keer weer heel erg van geniet maar soms heb je zo een momentje voor jezelf nodig en deze kan ik enkel terugvinden als mijn kleintje slaapt. En tegenwoordig zijn het maar kleine, korte dutjes...
Ondanks de kleine, korte dutjes heb ik bijna weer een paar sokken af! JOEPIE! 
Ik heb de voorbije week ook super schattige gordijntjes gemaakt voor ons babytje die jammer genoeg nog niet opgehangen kunnen worden. 

Ook heb ik al een aantal dagen lekkere gebakjes gemaakt met hierbij ons babytje in de draagdoek en kon ze zo lekker bij mama in slaap vallen. 


Deze taart maakte ik toen mijn vriend jarig was!

Deze scones maakte ik toen ik in een impulsieve bui iets wilde bakken. Ze waren voor mij enkel iets te hard gebakken en kruimelde ze zo niet lekker zoals in Engeland.
Ook proberen we elke dag een wandelingetje te maken met ons kleine dropje

ziezo, het is weer speeltijd met ons babytje na een groentepapje te hebben gegeven. Hopelijk wil ze strakjes flink naar bedje zodat mama nog eventjes kan handwerken.

Veel liefs Isabelle x x x


1 opmerking:

  1. wat een mooie meid heb je. geniet van de momentjes, ze zijn zo snel groot! gr Carine

    BeantwoordenVerwijderen